Pokaz zdjęć z Ekwadoru i Galapagos - zaproszenie

Ekwador i Galapagos – premiera pokazu

Ekwador i Galapagos – premiera pokazu

W styczniu 2014 roku po raz pierwszy odwiedziłem Amerykę Południową. Podróżowałem przez 3 tygodnie po Ekwadorze i Wyspach Galapagos.

Ekwador to Ameryka Południowa w Pigułce. W niewiele mniejszym od Polski, położonym na równiku kraju znajdziemy sięgające 6000 m n.p.m. ośnieżone wulkany, dziką i nieprzebytą dżunglę, lasy deszczowe i piękne zabytkowe miasta. Na odległych o 1000 km od kontynentu wyspach Galapagos mieszkają gigantyczne żółwie słoniowe, jaszczurki, iguany, pelikany, fregaty, zięby i głuptaki. To jedyne takie miejsce na świecie.

To wszystko postaram się zaprezentować na premierowym pokazie „Ekwador i Galapagos”. Będzie piękna przyroda, krajobrazy i mnóstwo zwierzaków.

Zapraszam 14 listopada 2014 o godzinie 19.00 do warszawskiej kawiarni Wilson (ul. Felińskiego 37).

Zainteresowanych zapraszam również do galerii zdjęć z Ekwadoru oraz Galapagos na mojej stronie „Szczyty Afryki„.

Zapraszam!

Pokaz zdjęć z Ekwadoru i Galapagos - zaproszenie
Pokaz zdjęć z Ekwadoru i Galapagos – zaproszenie
2 comments

  1. Gratuluję były świetne prezentacje. Głosowałam na nie. Fajny podkład dźwiękowy to wspaniałych zdjęć z opisami i komentarzem.

    Jeśli będzie kiedyś jeszcze pokaz w Łodzi o Galapagos i nie tylko to proszę dać mi znać bo chciałabym to zobaczyć.

    Jeśli mogę prosić o maila to byłabym bardzo wdzięczna za niego i trochę żałuję, że nie poprosiłam o niego na spotkaniu bo miałabym może szansę, gdyż znajdowałam się blisko prezentera.
    Pozdrawiam.
    R.N.

Skomentuj

